Nižšie nájdete odpovede na najčastejšie otázky (FAQ):
1. Aké kapsuly ponúka obchod Cafessima?
Ako viete, každý z popredných svetových výrobcov kávy má svoj vlastný kapsulový kávový systém, čo znamená, že v ich strojoch budú fungovať iba kapsuly výrobcu. V obchode Cafessima nájdete kapsuly kompatibilné s najobľúbenejšími systémami kávových kapsúl na poľskom trhu. V našom obchode si môžete kúpiť kapsuly kompatibilné s nasledujúcimi systémami:
- Nespresso
- Nespresso Pro
- Dolce Gusto
- Lavazza A Modo Mio
- Lavazza modrá
- Lavazza Espresso Point
- Spoločnosť Lavazza
- Tchibo Cafissimo
- Bialetti
- Delta Q
- Italico
- Cremesso-Delizio
- Vrecká ESE
- Vrecúška SENSEO
Obchod Cafessima je rozdelený tak, že konkrétne kategórie kapsúl kompatibilných s daným systémom sú uvedené v samostatnej sekcii obchodu.
2. Ako skontrolovať kompatibilitu kapsúl so strojom?
Viac o kompatibilite, fotografie strojov, s ktorými sú naše kapsuly kompatibilné, a videá ukazujúce kompatibilitu našich kapsúl nájdete tu. Toto je časť obchodu venovaná široko chápanej téme kompatibility kapsúl. Z tejto časti obchodu môžete pohodlne a jednoducho “prejsť” na jednotlivé záložky venované kompatibilite konkrétnych kategórií kapsúl, kde nájdete podrobné informácie o kapsulách a zoznam kávovarov, v ktorých môžete naše kapsuly úspešne používať. Informácie o kompatibilite nájdete aj na jednotlivých produktových listoch.
Aby sme sa vyhli chybám a uľahčili nakupovanie našim zákazníkom – náš obchod je rozdelený do konkrétnych sekcií, v každej z nich je ponúkaný špecifický typ kapsúl kompatibilných s daným systémom. K jednotlivým sekciám kapsúl sa dostanete cez hlavné menu v hornej časti stránky.
Ak potrebujete našu pomoc pri hľadaní kapsúl pre váš stroj – neváhajte nás kontaktovať.
3. Aké príchute a zmesi v kapsulách ponúka Cafessima?
Sortiment závisí od kategórie kapsúl – príklad najrozsiahlejšieho sortimentu nájdeme v prípade kapsúl Nespresso. Najmä pokiaľ ide o jednotlivé kategórie kapsúl, Cafessima ponúka:
- 100% Arabica káva
- 100% káva Robusta
- Zmesi Arabica a Robusta
- Kávy s jedným pôvodom
- káva s mliekom (Capuccino, Latte atď.)
- ochutené a ochutené kávy
- mlieko
- horúca čokoláda
4. Môžem kapsuly otestovať pred väčším nákupom?
Odporúčame zadať “malú” objednávku, aby ste skontrolovali kompatibilitu kapsúl s vaším strojom. Mnohí z našich stálych zákazníkov, ktorí u nás pravidelne zadávajú veľké objednávky, spočiatku zadali v našom obchode malú objednávku len s niekoľkými škatuľami kapsúl.
5. Ponúkate zľavové kódy?
Áno. Pre nových a stálych zákazníkov ponúkame široký výber zľavových kódov. Viac informácií o dostupných zľavových kódoch nájdete tu.
6. Ponúkate dopravu zadarmo?
Áno. Bezplatné doručenie je ponúkané pri objednávkach od 200 PLN. A čo viac, v Cafessima sa náklady na prípravu objednávky a jej odoslanie znižujú so zvyšujúcou sa hodnotou objednávky. Náklady na doručenie si môžete skontrolovať tu.
7. Aké sú možnosti doručenia?
K dispozícii sú nasledujúce spôsoby doručenia:
- Kuriér InPost
- Kuriér DPD
- Balíkomatná skrinka Inpost
- Balík Orlen
Náklady na doručenie si môžete skontrolovať tu.
8. Aké možnosti platby sú k dispozícii a môžem platiť na dobierku?
Platbu je možné uskutočniť štandardným bankovým prevodom, platformou Przelewy 24 (prevod z bankového účtu a platba platobnou kartou) a PayPal. Samozrejmosťou je aj platba na dobierku na dobierku.
9. Ako si môžem vybrať kávu, ktorá najlepšie vyhovuje mojim očakávaniam?
Naša ponuka zahŕňa množstvo kávových kapsúl. Aby sme vám uľahčili výber správnej kávy, odporúčame použiť systém filtrov, ktoré vám umožnia vybrať kávu z hľadiska: intenzity, obsahu kofeínu, pôvodu a výrobcu.
10. Kde sa vyrábajú kapsuly ponúkané v obchode Cafessima?
Kapsuly ponúkané v našom obchode vyrábajú poprední výrobcovia kávy zo západnej Európy, najmä z Talianska, Španielska a Nemecka. Viac o našich dodávateľoch a videách o kompatibilite kapsúl sa dozviete tu.
11. Musím si na zadanie objednávky vytvoriť účet?
Objednávku môžete zadať bez nutnosti vytvárania účtu, ale odporúčame vám ho vytvoriť, ktorý vám umožní uložiť do systému údaje o zásielke potrebné pre budúce objednávky.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, kontaktujte nás – použite kontaktný formulár alebo nám zavolajte.